Шановні друзі! Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури. Бажаю успіхів!
1. Як називалися філософи і письменники XVIII століття?
а) ученими
б) просвітителями
в) мислителями
г) учителями
2. Кому Мазепа розповідяє пригоду своєї молодості?
а) Петру І
б) Пилипу Орлику
в) Карлу XII
г) коханій
3. Яким перевіреним способом місцеві чиновники "здобувають" прихільність Хлестакова?
а) ведуть з ним мудрі бесіди
б) дають хабарі
в) показують свою роботу
г) співають для нього
4. Повість М.Гоголя "Шинель" належить до:
а) "Українських повістей"
б) "Петербурзьких повістей"
в) "Малоросійських повістей"
г) "Фантастичних повістей"
5. Адвоката Дервіля, який був не із вищого світу, віконтеса де Гранльє приймала в себе в салоні тому, що: (повість "Гобсек")
а) бачила в ньому майбутнього зятя
б) він допоміг повернути відібрані маєтки
в) постійно потребувала юридичних послуг
г) він був репетитором дочки
6. "Євгеній Онегін" - це:
а) поема
б) оповідання
в) повість
г) роман
7. Головним захопленням Тетяни Ларіної було:
а) рукоділля
б) музика
в) книги
г) іноземні мови
8. М. Лермонтов "Герой нашого часу" Грушницький і Печорін були:
а) друзями
б) родичами
в) суперниками
г) ворогами
9. Яка з цих рис найбільш характерна для Печоріна?
а) агресивність
б) сміливість
в) користолюбство
г) байдужість до всього і всіх
10. Як склалася доля Печоріна після дуелі?
а) загинув
б) був поранений
в) був покараний за дуель
г) йому довелося одружитися
11. Назвіть символи механізації людства, описані Бредбері:
а) комп'ютер
б) автомобіль
в) Кібер-пес
г) телевізор
12. Репутацію майстра наукової фантастики Бредбері принесла книга:
а) 451* за Фаренгейтом
б) Політ на Місяць
в) Марсіанські хроніки
г) 3000 років тому
а) ученими
б) просвітителями
в) мислителями
г) учителями
2. Кому Мазепа розповідяє пригоду своєї молодості?
а) Петру І
б) Пилипу Орлику
в) Карлу XII
г) коханій
3. Яким перевіреним способом місцеві чиновники "здобувають" прихільність Хлестакова?
а) ведуть з ним мудрі бесіди
б) дають хабарі
в) показують свою роботу
г) співають для нього
4. Повість М.Гоголя "Шинель" належить до:
а) "Українських повістей"
б) "Петербурзьких повістей"
в) "Малоросійських повістей"
г) "Фантастичних повістей"
5. Адвоката Дервіля, який був не із вищого світу, віконтеса де Гранльє приймала в себе в салоні тому, що: (повість "Гобсек")
а) бачила в ньому майбутнього зятя
б) він допоміг повернути відібрані маєтки
в) постійно потребувала юридичних послуг
г) він був репетитором дочки
6. "Євгеній Онегін" - це:
а) поема
б) оповідання
в) повість
г) роман
7. Головним захопленням Тетяни Ларіної було:
а) рукоділля
б) музика
в) книги
г) іноземні мови
8. М. Лермонтов "Герой нашого часу" Грушницький і Печорін були:
а) друзями
б) родичами
в) суперниками
г) ворогами
9. Яка з цих рис найбільш характерна для Печоріна?
а) агресивність
б) сміливість
в) користолюбство
г) байдужість до всього і всіх
10. Як склалася доля Печоріна після дуелі?
а) загинув
б) був поранений
в) був покараний за дуель
г) йому довелося одружитися
11. Назвіть символи механізації людства, описані Бредбері:
а) комп'ютер
б) автомобіль
в) Кібер-пес
г) телевізор
12. Репутацію майстра наукової фантастики Бредбері принесла книга:
а) 451* за Фаренгейтом
б) Політ на Місяць
в) Марсіанські хроніки
г) 3000 років тому
Зарубіжна література - М. В. Гоголь"Шинель" читаємо або дивимось Тут 1.Самостійна робота (Тести) за змістом повісті М. В. Гоголя "Шинель" (9 клас)
2. Прочитати п'єсу "Ревізор",подивитися спектакль,написати літературний диктант 1.Яку звістку повідомляє городничий чиновникам? 2.Яке доручення він дає поштмейстеру? 3.Яку чутку розпустили Бобчинський і Добчинський? 4.Яке розпорядження щодо церкви віддає городничий? 5.Чому слуга Хлестакова відмовляється йти за обідом? 6.Чим закінчується зустріч Хлестакова з городничим? 7.Як поводиться Хлестаков в будинку городничого? 8.Що незвичайного було у зустрічі чиновників міста з Хлестаковим? 9.Що повідомляють Хлестакову прохачі? 10.Як поводиться Хлестаков з дружиною і дочкою городничого? 11.Як зясовується,що Хлестаков не ревізор? 12.Чим закінчується п'єса?
Варіант 1 1. У якому році народився М.В.Гоголь? А) 1810; Б) 1809; В) 1807; Г) 1909. 2. Де народився М.В.Гоголь?А) с.Великі Сорочинці; Б) с.Диканька; В) м.Полтава; Г) м. Київ 3. Напишіть назви мінімум 3 творів М.В.Гоголя…..
4. Як звали головного героя повісті «Шинель»?
А) Василь; Б) Петро; В) Микола; Г) Акакій.
5. Ким працював Акакій Акакійович Башмачкін?
А) чоботарем; Б) лікарем; В) чиновником; Г) шевцем.
6. Де жив Башмачкін?
А) м.Київ; Б) м.Москва; В) м. Петербург; Г) м.Полтава.
7. Укажіть, чим займався Акакій Акакійович Башмачкін?
А) формував архіви;
Б) переписував папери;
В) реєстрував папери;
Г) наглядав за іншими.
8. Чому Башмачкін вирішив пошити нову шинель?
А) намагався привернути до себе увагу керівництва;
Б) попередню в нього вкрали;
В) стара стала не придатна для носіння;
Г) намагався гарно виглядати.
9. Чому Акакій Акакійович довго не міг придбати нову шинель?
А) не мав достатньо грошей;
Б) було вже тепло;
В) не міг обрати нову;
Г) не було де придбати.
10. Хто являвся у вигляді привида?
А) Акакій Акакійович; Б) «поважна особа»; В) швець; Г) генерал.
11. Чому привид, який з’являвся біля мосту, перестав з’являтись?
А) насправді його і не було;
Б) отримав те, що хотів;
В)він перебрався в інше місце;
Г) втрутилися священники.
12. Розташуйте в хронологічному порядку події твору «Шинель»:
А) поява примари мерця на вулицях міста;
Б) придбання Башмачкіним нової шинелі;
В) вечірка у товариша по службі;
Г) походи Башмачкіна до начальства;
Д) пограбування на вулиці.
Варіант 2
1. Як звали головного героя повісті «Шинель»?
А) Василь; Б) Петро; В) Микола; Г) Акакій.
2. Чому Башмачкін вирішив пошити нову шинель?
А) намагався привернути до себе увагу керівництва;
Б) попередню в нього вкрали;
В) стара стала не придатна для носіння;
Г) намагався гарно виглядати.
3. Де народився М.В.Гоголь?
А) с.Великі Сорочинці; Б) с.Диканька; В) м.Полтава; Г) м. Київ.
4. Розташуйте в хронологічному порядку події твору «Шинель»:
А) поява примари мерця на вулицях міста;
Б) придбання Башмачкіним нової шинелі;
В) вечірка у товариша по службі;
Г) походи Башмачкіна до начальства;
Д) пограбування на вулиці.
5. Напишіть назви мінімум 3 творів М.В.Гоголя…..
6. Ким працював Акакій Акакійович Башмачкін?
А) чоботарем; Б) лікарем; В) чиновником; Г) шевцем.
7. Чому привид, який з’являвся біля мосту, перестав з’являтись?
А) насправді його і не було;
Б) отримав те, що хотів;
В)він перебрався в інше місце;
Г) втрутилися священники.
8. Укажіть, чим займався Акакій Акакійович Башмачкін?
А) формував архіви;
Б) переписував папери;
В) реєстрував папери;
Г) наглядав за іншими.
9. Де жив Башмачкін?
А) м.Київ; Б) м.Москва; В) м. Петербург; Г) м.Полтава.
10. Хто являвся у вигляді привида?
А) Акакій Акакійович; Б) «поважна особа»; В) швець; Г) генерал.
11. Чому Акакій Акакійович довго не міг придбати нову шинель?
А) не мав достатньо грошей;
Б) було вже тепло;
В) не міг обрати нову;
Г) не було де придбати.
12. У якому році народився М.В.Гоголь?А) 1810; Б) 1809; В) 1807; Г) 1909.Повість Миколи Гоголя «Шинель» належить до циклу (збірки)
2.Драматургія кінця 19- початку 20 ст.
Генрік Ібсен "Ляльковий дім"
3.Читаємо п'єсу Г.Ібсена"Ляльковий дім",визначаємо тему, ідею, композицію.
Розв'язка- Нора йде із дому, відкритий фінал.
Скласти"Дерево рішень":як можна розвязати проблему Нори? (Це може бути таблиця,як в інтернеті,"Дерево- символ"або інше оформлення. Виконання самостійне,без списування.
3.Бернард Шоу П'єса "Пігмаліон"Робота до твору:
1)Прочитайте міф "Пігмаліон"та п'єсу Б.Шоу"Пігмаліон",порівняйте ці твори.Що об'єднує ці два твори? 2)виконайте літ. диктант за п'єсою"Пігмаліон" Запитання за змістом 1.Чим вихваляється містер Хігінс перед усіма,хто ховається від дощу? 2.З яким наміром Еліза Дулітл з'являється до Хігінса Наступного дня? 3.Чому Хігінс погоджується навчати Елізу? 4.Як виявляє себе Еліза в навчанні? 5.Скільки минає часу до випробовування Елізи на прийомі в посольстві? 6.Чи вдається експеримент Хігінса? 7.Чи змінюється ставлення Хігінса до Елізи після успішно складеного іспита? 8.Як ставиться до цього Еліза? 9.Які пропозиції щодо майбутнього Елізи висуває Хігінс, вражений її обуренням? 10.Що робить Еліза після завершення розмови? 11.Хто,на думку Елізи,найбільше посприяв тому,що вона стала справжньою леді? 12.Яке остаточне рішення приймає Еліза щодо пропозиції Хігінса повернутися до нього?
Як додатковий бал,це може бути створення:1)"Хмари слів",
3)кросворду Чекаю цікавинок від вас,мої дорогі друзі!
4. Література 20-21 ст. Рей Дуглас Бредбері "451* за Фарингейтом"(273-294) Прочитати твір Написати в зошитах хронологічну таблицю життя і творчості Р.Бредбері,терміни "Утопія","Антиутопія"
Позакласне читання
5.Михайло Булгаков."Собаче серце" як метафора соціальних експериментів Кіноповість"Листи до Джульєтти" Е.Сігал"Історія одного кохання"
6.Кіноповість"Листи до Джульєтти"
2.Драматургія кінця 19- початку 20 ст.
Генрік Ібсен "Ляльковий дім"
3.Читаємо п'єсу Г.Ібсена"Ляльковий дім",визначаємо тему, ідею, композицію.
Розв'язка- Нора йде із дому, відкритий фінал.
Скласти"Дерево рішень":як можна розвязати проблему Нори? (Це може бути таблиця,як в інтернеті,"Дерево- символ"або інше оформлення. Виконання самостійне,без списування.
3.Бернард Шоу П'єса "Пігмаліон"Робота до твору:
1)Прочитайте міф "Пігмаліон"та п'єсу Б.Шоу"Пігмаліон",порівняйте ці твори.Що об'єднує ці два твори? 2)виконайте літ. диктант за п'єсою"Пігмаліон" Запитання за змістом 1.Чим вихваляється містер Хігінс перед усіма,хто ховається від дощу? 2.З яким наміром Еліза Дулітл з'являється до Хігінса Наступного дня? 3.Чому Хігінс погоджується навчати Елізу? 4.Як виявляє себе Еліза в навчанні? 5.Скільки минає часу до випробовування Елізи на прийомі в посольстві? 6.Чи вдається експеримент Хігінса? 7.Чи змінюється ставлення Хігінса до Елізи після успішно складеного іспита? 8.Як ставиться до цього Еліза? 9.Які пропозиції щодо майбутнього Елізи висуває Хігінс, вражений її обуренням? 10.Що робить Еліза після завершення розмови? 11.Хто,на думку Елізи,найбільше посприяв тому,що вона стала справжньою леді? 12.Яке остаточне рішення приймає Еліза щодо пропозиції Хігінса повернутися до нього?
Як додатковий бал,це може бути створення:1)"Хмари слів",
Комментариев нет:
Отправить комментарий