9 кл ЗЛ



   Шановні друзі!                                                                                                                                                  Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури.                                                                Бажаю успіхів!



1. Як називалися філософи і письменники XVIII століття?

а) ученими
б) просвітителями
в) мислителями
г) учителями

2. Кому Мазепа розповідяє пригоду своєї молодості?

а) Петру І
б) Пилипу Орлику
в) Карлу XII
г) коханій

3. Яким перевіреним способом місцеві чиновники "здобувають" прихільність Хлестакова?

а) ведуть з ним мудрі бесіди
б) дають хабарі
в) показують свою роботу
г) співають для нього

4. Повість М.Гоголя "Шинель" належить до:

а) "Українських повістей"
б) "Петербурзьких повістей"
в) "Малоросійських повістей"
г) "Фантастичних повістей"

5. Адвоката Дервіля, який був не із вищого світу, віконтеса де Гранльє приймала в себе в салоні тому, що: (повість "Гобсек")

а) бачила в ньому майбутнього зятя
б) він допоміг повернути відібрані маєтки
в) постійно потребувала юридичних послуг
г) він був репетитором дочки

6. "Євгеній Онегін" - це:

а) поема
б) оповідання
в) повість
г) роман

7.  Головним захопленням Тетяни Ларіної було:

а) рукоділля
б) музика
в) книги
г) іноземні мови

8. М. Лермонтов  "Герой нашого  часу"  Грушницький і Печорін були:

а) друзями
б) родичами
в) суперниками
г) ворогами

9. Яка  з цих рис найбільш характерна для  Печоріна?

а) агресивність
б) сміливість
в) користолюбство
г) байдужість до всього і всіх

10. Як склалася доля Печоріна після дуелі?

а) загинув
б) був поранений
в) був покараний за дуель
г) йому довелося одружитися

11. Назвіть символи механізації людства, описані Бредбері:

а) комп'ютер
б) автомобіль
в) Кібер-пес
г) телевізор

12. Репутацію майстра наукової фантастики Бредбері принесла книга:

а) 451* за Фаренгейтом
б) Політ на Місяць
в) Марсіанські хроніки
г) 3000 років тому











Зарубіжна література - М. В. Гоголь"Шинель" читаємо або дивимось Тут                                                                                                                    1.Самостійна робота (Тести) за змістом повісті М. В. Гоголя "Шинель" (9 клас)  

2. Прочитати п'єсу "Ревізор",подивитися спектакль,написати літературний диктант                                                                                                                               1.Яку звістку повідомляє городничий чиновникам?                                              2.Яке доручення він дає поштмейстеру?                                                                    3.Яку чутку розпустили Бобчинський і Добчинський?                                           4.Яке розпорядження щодо церкви віддає городничий?                                          5.Чому слуга Хлестакова відмовляється йти за обідом?                                       6.Чим закінчується зустріч Хлестакова з городничим?                                         7.Як поводиться Хлестаков в будинку  городничого?                                              8.Що незвичайного було у зустрічі чиновників міста з Хлестаковим?                9.Що повідомляють Хлестакову прохачі?                                                                  10.Як поводиться Хлестаков з дружиною і дочкою  городничого?                     11.Як зясовується,що Хлестаков не ревізор?                                                            12.Чим закінчується  п'єса?                                                                                    

Варіант 1                                                                                                                         1. У якому році народився М.В.Гоголь?                                                                                                   А) 1810;      Б) 1809;    В) 1807;     Г) 1909.                                                               2. Де народився М.В.Гоголь?А) с.Великі Сорочинці;    Б) с.Диканька;     В) м.Полтава;     Г) м. Київ                                                                                                    3. Напишіть назви мінімум 3 творів М.В.Гоголя…..




4. Як звали головного героя повісті «Шинель»?
А) Василь;    Б) Петро;   В) Микола;  Г) Акакій.
5. Ким працював Акакій Акакійович Башмачкін?
А) чоботарем;    Б) лікарем;     В) чиновником;    Г) шевцем.
6. Де жив Башмачкін?
А) м.Київ;   Б) м.Москва;   В) м. Петербург;   Г) м.Полтава.
7. Укажіть, чим займався Акакій Акакійович Башмачкін?
А) формував архіви;
Б) переписував папери; 
В) реєстрував папери;
Г) наглядав за іншими.
8. Чому Башмачкін вирішив пошити нову шинель?
А) намагався привернути до себе увагу керівництва;
Б) попередню в нього вкрали;
В) стара стала не придатна для носіння;
Г) намагався гарно виглядати.
9. Чому Акакій Акакійович довго не міг придбати нову шинель?
А) не мав достатньо грошей;
Б) було вже тепло;
В) не міг обрати нову;
Г) не було де придбати.
10. Хто являвся у вигляді привида?
А) Акакій Акакійович;  Б) «поважна особа»; В) швець;  Г) генерал.
11. Чому привид, який з’являвся біля мосту, перестав з’являтись?
А) насправді його і не було;
Б) отримав те, що хотів;
В)він перебрався в інше місце;
Г) втрутилися священники.
12. Розташуйте в хронологічному порядку події твору «Шинель»:
А) поява примари мерця на вулицях міста;
Б) придбання Башмачкіним нової шинелі;
В) вечірка у товариша по службі;
Г) походи Башмачкіна до начальства;
Д) пограбування на вулиці.
Варіант 2
1. Як звали головного героя повісті «Шинель»?
А) Василь;    Б) Петро;   В) Микола;  Г) Акакій.
2. Чому Башмачкін вирішив пошити нову шинель?
А) намагався привернути до себе увагу керівництва;
Б) попередню в нього вкрали;
В) стара стала не придатна для носіння;
Г) намагався гарно виглядати.
3. Де народився М.В.Гоголь?
А) с.Великі Сорочинці;    Б) с.Диканька;     В) м.Полтава;     Г) м. Київ.
4. Розташуйте в хронологічному порядку події твору «Шинель»:
А) поява примари мерця на вулицях міста;
Б) придбання Башмачкіним нової шинелі;
В) вечірка у товариша по службі;
Г) походи Башмачкіна до начальства;
Д) пограбування на вулиці.
5. Напишіть назви мінімум 3 творів М.В.Гоголя…..
6. Ким працював Акакій Акакійович Башмачкін?
А) чоботарем;    Б) лікарем;     В) чиновником;    Г) шевцем.
7. Чому привид, який з’являвся біля мосту, перестав з’являтись?
А) насправді його і не було;
Б) отримав те, що хотів;
В)він перебрався в інше місце;
Г) втрутилися священники.
8. Укажіть, чим займався Акакій Акакійович Башмачкін?
А) формував архіви;
Б) переписував папери; 
В) реєстрував папери;
Г) наглядав за іншими.
9. Де жив Башмачкін?
А) м.Київ;   Б) м.Москва;   В) м. Петербург;   Г) м.Полтава.
10. Хто являвся у вигляді привида?
А) Акакій Акакійович;  Б) «поважна особа»; В) швець;  Г) генерал.
11. Чому Акакій Акакійович довго не міг придбати нову шинель?
А) не мав достатньо грошей;
Б) було вже тепло;
В) не міг обрати нову;
Г) не було де придбати.
12. У якому році народився М.В.Гоголь?А) 1810;      Б) 1809;    В) 1807;     Г) 1909.Повість Миколи Гоголя «Шинель» належить до циклу (збірки)                                                                                                                                                                                               

2.Драматургія кінця 19- початку 20 ст.                                    

Генрік Ібсен "Ляльковий дім"                                                        

  

3.Читаємо п'єсу Г.Ібсена"Ляльковий дім",визначаємо тему, ідею, композицію.                     

 Розв'язка- Нора йде із дому, відкритий фінал. 

Скласти"Дерево рішень":як можна розвязати проблему Нори? (Це може бути таблиця,як в інтернеті,"Дерево- символ"або інше оформлення. Виконання самостійне,без списування.


3.Бернард Шоу П'єса "Пігмаліон"Робота до твору:                      

1)Прочитайте міф "Пігмаліон"та п'єсу Б.Шоу"Пігмаліон",порівняйте ці твори.Що об'єднує ці два твори?                                                                                         2)виконайте літ. диктант за п'єсою"Пігмаліон"                      Запитання за змістом                                                             1.Чим вихваляється містер Хігінс перед усіма,хто ховається від дощу?                                                                             2.З яким наміром Еліза Дулітл з'являється до Хігінса Наступного дня?                                                                       3.Чому Хігінс погоджується навчати Елізу?                        4.Як виявляє себе Еліза в навчанні?                                    5.Скільки минає часу до випробовування Елізи на прийомі в посольстві?                                                                     6.Чи вдається експеримент Хігінса?                                     7.Чи змінюється ставлення Хігінса до Елізи після успішно складеного іспита?                                                 8.Як ставиться до цього Еліза?                                             9.Які пропозиції щодо майбутнього Елізи висуває Хігінс, вражений її обуренням?                                              10.Що робить Еліза після завершення розмови?                 11.Хто,на думку Елізи,найбільше посприяв тому,що вона стала справжньою леді?                                                  12.Яке остаточне рішення приймає Еліза щодо пропозиції Хігінса повернутися до нього?

Як додатковий бал,це може бути створення:1)"Хмари слів",                                                                         
                         2)"кроссенсу"                                                                                                                                                                                                                                     

3)кросворду                                                                                                                                                                                                                                  Чекаю цікавинок від вас,мої дорогі друзі!                                                                             

                   

        4.    Література 20-21 ст.   Рей Дуглас Бредбері "451* за Фарингейтом"(273-294) Прочитати твір                    Написати в зошитах хронологічну таблицю життя і творчості Р.Бредбері,терміни "Утопія","Антиутопія"


Позакласне читання

5.Михайло Булгаков."Собаче серце" як метафора соціальних експериментів                                   Кіноповість"Листи до Джульєтти"    Е.Сігал"Історія одного кохання" 






6.Кіноповість"Листи до Джульєтти" 




7. Е.Сігел"Історія  кохання" Фільм 1970р.  Рекомендую!!!!!!!!!

Ерік Сігел «Історія одного кохання» скорочено                                                                                            Олівер Барретт, блискучий студент Гарвардського університету і син шляхетної родини, приходить в бібліотеку Редкліффского коледжу, щоб підготуватися до іспиту з історії. Там він випадково знайомиться зі студенткою Редкліффа Дженніфер Кавіллері, сірою мишкою. Дженні не відрізняється високим походженням і, за її власними словами, повний «соціальний нуль». Попри все, Дженні і Олівер закохуються одне в одного і починають зустрічатися. Олівер Барнетт грає в хокейній збірній і запрошує на гру Дженні. Матч збірна Гарварда виграє, і Дженні чекає його після гри. Але на вирішальному матчі Ліги Плюща збірна Гарварда програє, а Олівера б’ють противники. Тільки розмова з Дженні підтримує його. Батько Олівера приходить на всі ігри сина, але у них не дуже близькі стосунки. 

Дженніфер захоплюється музикою, Олівер приходить на її концерт, і незабаром дізнається, що Дженні планує їхати вчитися до коледжу Парижа і вже отримала стипендію. Він розуміє, що не зможе без неї, Олівер не хоче  відпускати Дженні і пропонує їй одружитися, хоча вони до цього не обговорювали їх майбутнє. Дженні і Олівер їдуть знайомитися з його батьками. Знайомство проходить добре, але соціальне походження Дженніфер і їх молодість здаються для батька Олівера непереборними бар’єрами. Батько радить Оліверу почекати з одруженням, але Олівер не має наміру перевіряти свої почуття. Олівер йде проти волі батька і позбавляється його фінансової підтримки. Незабаром Дженні і Олівер їдуть знайомитися з Філом Кавіллері, батьком Дженні. Він не проти їх весілля, Філ любить свою дочку і бажає її щастя. Філ тримає пекарню в Кренстоні, він сам виховував дочку після смерті дружини. Дженні і Олівер закінчують коледжі, і одружуються. Олівер намагається переконати ректора Школи права дати йому стипендію, адже оплачувати навчання він не може. Але стипендию він так і не отримує. Дженні і Олівер знімають маленьку квартиру на околиці і намагаються заробити гроші на життя, на оплату навчання, на їжу. Вони щасливі разом, кохають одне одного, хоча і живуть дуже бідно. Дженні працює викладачем приватної школи. Походи по друзям, на футбольні і хокейні матчі вони дозволити собі не можуть, але зате мають масу часу насолоджуватися один одним. Олівер отримує запрошення на ювілей батька Олівера Барретта 3, але йти відмовляється. Ставши третім по успішності випускником Олівер отримує кілька вигідних пропозицій роботи і займає позицію в престижній нью-йоркській юридичній фірмі. Пара переїжджає в Нью-Йорк, нарешті вони можуть не думати про гроші, адже у Олівера хороша зарплата. Тепер Олівер і Дженні замислюються про дитину. Проходить деякий час, але завагітніти у Дженні так і не виходить, і вони звертаються до лікарів. Лікар призначає масу аналізів і незабаром повідомляє Оліверу, що Дженні страждає від лейкемії і не буде жити довше, ніж кілька місяців. Олівер вражений, а лікар повідомляє, що лікування на такій стадії вже неможливо. Доктор радить Оліверу поводитися природно і не говорити поки Дженні про хворобу. Олівер опікується Дженні, він не може уявити життя без неї і не знає як зможе все це пережити. Відповідно до вказівок лікаря, Олівер намагається жити нормальним життям, не кажучи Дженні про  її стан. Він вирішує відвезти її в Париж, знаючи що саме це її мрія. Але Дженні все-таки дізнається від лікаря, що хвора. Після того починає відчувати себе не дуже добре. Олівер шкодує, що вона не дізналася це від нього, тепер їх дні разом злічені. Дженні відмовляється від поїздки в Париж. Спочатку Дженні намагається продовжувати готувати, прибирати, але незабаром зовсім слабшає і Олівер бере все обов’язки по дому на себе. А коли сили її покидають, вона просить Олівера відвезти її в лікарню. І він і вона розуміють, що більше вона додому не повернеться. Дженні починають робити дорогу терапію раку, і Олівер незабаром стає не в змозі дозволити собі лікарняні витрати. Зневірившись, він йде за фінансовою допомогою до свого батька. Замість того, щоб сказати своєму батькові, що ці гроші для лікування Дженні, Олівер не називає причин. Батько вважає, що Олівер зрадив Дженні і тепер йому потрібні грош,і щоб вирішити цю проблему, а Олівер не в силах назвати справжні причини. Все ж батько виписує йому чек.               Олівер не ходить на роботу і весь час проводить біля лікарняного ліжка дружини. Найважче йому повідомити про хворобу Дженні Філу. Філ приїжджає в Нью-Йорк і живе в будинку Олівера. Філ постійно займається прибиранням, і щоб не думати про майбутнє і в надії, що Дженні колись повернеться в цей будинок. Дженні говорить з батьком про похорони, а потім просить зайти Олівера. Вона просить його, не звинувачувати себе в тому, що трапилося, і просить його міцно обійняти її, перш ніж вона помре. Коли батько Олівера розуміє, що Дженні хвора і що його син просив гроші на її лікування, він відразу ж відправляється в Нью-Йорк. На той час, коли він досягає лікарні, Дженні вмирає. Олівер Барретт вибачається перед сином, який відповідає словами Дженні: “Любов означає, що ніколи не потрібно говорити “пробач”…” і обіймає батька.   


Підсумкова контрольна робота буде повідомлена 26 травня.До цього часу ви можете використати свій шанс зробити всі роботи і бути звільненими від підсумкової.







Комментариев нет:

Отправить комментарий