5 клас

Підсумкова контрольна робота за рік
з зарубіжної літератури
для 5 класу

Дайте відповідь одним словом.

1.    Твори усної народної творчості - …
2.    Твір, написаний тією мовою, яку обрав автор - …
3.    Влучний короткий вислів повчального змісту - …
4.    Невеликий прозовий твір, у якому зображена одна подія із життя героя - …
5.    Провідна думка твору - …
6.    Художнє означення - …

                                    Установіть відповідність.

1.    Чандарава
2.    Момотаро
3.    Іссумбосі
4.    Малян
5.    Синдбад
6.    Олов’яний солдатик
А. Іграшка
Б. Мореплавець
В. Хлопчик з чарівним пензликом
Г. Фарбований шакал
Д. Хлопчик – мізинчик
Е. Хлопчик - персик


                Доберіть до кожного героя персонажів з цього твору.
1.    Хлопчик-зірка, …
2.    Том Сойєр, …
3.    Полліанна, …
4.    Аліса, …
5.    Муммі-троль, …
6.    Чарлі Беккет, …

Персонажі

Чеширський кіт, Хропуся, Вілллі Вонка, місс Поллі, Беккі Тетчер, дроворуб, Чаклун, індіанець Джо, містер Пендлтон, Август Глуп, Шалений Заєць, Чмих, Нюхмумрик, мати-жебрачка, Капелюшник, Ненсі, Верука Солт, Геккельбері Фінн.Читайте Л. Керролл  "Аліса в Країні Див"  






                         

1.Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див» (тести)

1. Льюїс Керролл – письменник
а) німецький;
б) англійський;
в) американський.
2. Справжнє прізвище письменника
а) Чарльз Лутвідж Доджсон;
б) Семюель Ленгхорн Клеменс;
в) Ернест Еван Джорді.
3. Льюїс Керролл – фантазер і жартівник, автор чудернацьких казок, що уславили його як
а) «короля вальсу»;
б) «короля нісенітниці»;
в) «короля жартів»;
г) «короля математики».
4. Майбутній письменник був старшим із синів у багатодітній родині
а) повітового лікаря;
б) простого селянина;
в) священика;
г) бізнесмена.
5. У дитинстві Чарльзуособливо подобалося
а) співати й грати на музичних інструментах;
б) малювати тварин;
в) виступати перед малечею з фокусами;
г) грати на комп’ютері.
6. За років навчання хлопчик виявив непересічні здібності з
а) математики;
б) інформатики;
в) малювання;
г) музики.
7. Улюбленими захопленнями письменника все життя були
а) мистецтво фотографії;
б) музика;
в) театр;
г) література;
д) образотворче мистецтво.
8. До задуму написати«Алісу в Країні Див» автора підштовхнув
а) друг дитинства;
б) декан коледжу;
в) випадок на прогулянці.
9. У книжках про Алісу Керролл у насмішкуватій формі відтворив
а) світ дитинства;
б) життя сучасної йому Англії;
в) непорозуміння дорослих з дітьми.
10. Сидячи на березі без діла,нудьгуючи, зазираючи до книжки, яку читала сестра, Аліса зітхнула:
а) «Чого варта книжка без малюнків та розмов?»;
б) «Чи скоро вона дочитає свою книжку?»;
в) «От би мені цю книжечку. Я б її швидко прочитала».
11. Раптом повз Алісу промайнув
а) Ведмідь;
б) Кролик;
в) Зайчик;
г) Котик.
12. З нагрудної кишеньки він раптом добув
а) телефон;
б) планшет;
в) годинник;
г) пенал.
13. Тремтячи з цікавості, Аліса
а) кинулася за ним навздогін;
б) стала тікати від нього;
в) злякалася й накрилася ковдрою.
14. Із кролячої нори дівчинка потрапила
а) на чудову зелену луку;
б) до хатинки-веселинки;
в) у глибоченний колодязь.
15. Про які країни згадує Аліса?
а) Німеччину;
б) Австралію;
в) Англію;
г) Нову Зеландію.
16. Знічев’я Аліса знову заговорила про Діну. Діна - це…
а) кішка;
б) подруга Аліси;
в) собачка;
г) сусідка.
17. Аліса відчула, що дрімота заволоділа нею, і їй почало снитися, ніби вона…
а) летить у величезній ракеті в іншу країну;
б) гуляє попід ручки з Діною;
в) бавиться у великих морських хвилях.
18. Аж тут дівчинка опинилася на …
а) купі хмизу і сухого листя;
б) підлозі біля свого ліжка;
в) траві біля дитячого майданчика.
19. На маленькому триногому столику із суцільного скла Аліса побачила
а) букет польових квітів у маленькій вазочці;
б) купу кольорових конвертиків і фломастери;
в) крихітний золотий ключик.
20. У невеликій скляній скриньці під столом Аліса знайшла
а) маленьке тістечко з написом «З’їж мене»;
б) золоту каблучку і сережки;
в) золотого ключика.
21. Про що згадала головна героїня, коли повз неї пропливла Миша?
а) про те, як добре зараз бути дома на своєму диванчику;
б) про своїх подружок – Аду і Мейбл;
в) про табличку відмінювання іменників у братовому підручнику з граматики.
22. Підійшовши до якогось будиночка, Аліса побачила …
а) двох лакеїв – лакея-Карася і лакея-Жабуна;
б) двох маленьких кошенят, що бавилися на сонечку;
в) двох кроликів, які шукали Алісу.
23. Що було у листі від Королеви для Герцогині?
а) фотографії;
б) запрошення на крокет;
в) білети у театр;
г) коштовності.
24. Коли Аліса почала пригадувати деяких знайомих їй дітей, з яких могли б вийти незгірші поросята, вона раптом здригнулася з несподіванки: за кілька кроків від неї на гіллячці сидів…

а) кольоровий Папуга;
б) Шалений Заєць;
в) Чеширський Кіт;
г) сірий Кролик.

Мої дорогі п'ятикласники! Даю  вам час до 15 квітня написати тести за твором "Аліса в країні Див".Потім тест буде видалено.Поспішайте!!!!


Урок М.І.Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці"

Шановні друзі! Наступна наша подорож у світ поезії. М.І.Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці".Лірична героїня розповідає про сої захоплення: улюблені книжки,мистецькі вподобання.Знайдіть у підручнику термін Ліричний герой,запишіть у словничок,покажіть мені виконану роботу,запам'ятайте цей термін. 





Порівняйте оригінал і переклад вірша.Який варіант вам сподобався більше? Чому? Прочитайте виразно,за бажанням вивчіть напам'ять.Виконайте цей диктант у зошиті, надішліть відповіді.

Літературний диктант                                                                                                                                                                             1.Найбільше захоплення М.Цвєтаєвої?                                       2.Коли почала писати вірші?                                                         3. Яка рослина є символом творчості поетеси?                          4. Ким мала стати за бажанням матері Марина?                       5.Як звали сестру Марини?                                                           6.Який російський поет посідав особливе місце у житті поетеси?                                                                                                7.В якому вірші поетеса пише про своє захоплення в дитинстві читати книги?                                                                    8.Які книги любила читати в дитинстві Марина?                    9.Яка назва першої книги Цвєтаєвої?                                         10.Скільки відомомузично-поетичних творів на вірші Цвєтаєвої?                                                                                             11.Музику яких відомих композиторів виконувала мати Марини?                                                                                                  12.Хто перший оцінив вірші Марини Цвєтаєвої?


Наступний урок Т.Янсон"Капелюх чарівника"



Завдання:                                                                                             1.Намалюйте ілюстрацію до твору .                                             2.Знайдіть або самостійно створіть кросворд до твору(за бажанням)+ до заліку

Моя електронна адреса aramat 181157@gmail.com 

 

Пропоную вам,любі хлопчики та дівчатка, "Книжкове частування" А саме:Роальд Дал та його твір"Чарлі і шоколадна фабрика"







Бажаю вам гарного перегляду фільма і прочитання цього твору.

А ще хочу почастувати вас цілою серією казок про Суботика-фантастичну істоту,яка приходить до самотнього пана Пляшкера і.... Твір написав німецький письменник Пауль Маар і називається"Машина для здійснення бажань,або Суботик повертається в суботу"


А якщо напишете відгук на один із цих творів,буде додатковий бонус до річної оцінки.
-Яка головна думка твору?                                                           -Що сподобалось і чому?                                                             --Моє ставлення до героїв(героя).


Підсумкова контрольна робота буде  опублікована 18 травня                   

Комментариев нет:

Отправить комментарий